Alle collega’s hebben een breed takenpakket. Dit geldt ook voor de nieuwe medewerker Burgerzaken. We zoeken een collega die het leuk vindt om met alle aspecten van Burgerzaken bezig te zijn. Samen met één andere collega ben je verantwoordelijk voor het reilen en zeilen op de afdeling. Dit vraagt om veel afstemming, en geeft veel vrijheid om zaken te kunnen regelen. We staan open voor ideeën om de dienstverlening te verbeteren of om taken efficiënter op te pakken. Het is een functie waarin je veel verantwoordelijkheid krijgt en geen dag hetzelfde is.

Wat ga je doen

  • Aan de balie handel je alle aanvragen af; 
  • Je bent verantwoordelijk voor de werkzaamheden rondom de burgerlijke stand: geboorte, overlijden, voltrekken van kosteloze huwelijken en geregistreerde partnerschappen;
  • Je bent verantwoordelijk voor de controles en kwaliteit van de basisadministratie persoonsgegevens;
  • Je handelt veel voorkomende mutaties af, zoals verhuisaangifte, verbeteren van de persoonslijst en het beoordelen van buitenlandse brondocumenten;
  • Je helpt bij het organiseren van verkiezingen.

Wie zoeken we    

  • een enthousiaste, dienstverlenende en ondernemende collega met hart voor de inwoners 
  • iemand die communicatief sterk, zorgvuldig en zelfstandig is, met een positieve proactieve houding
  • een teamspeler die zaken goed afstemt met de directe collega
  • iemand met minimaal een afgerond mbo 4 opleiding op het gebied van Burgerzaken met actuele kennis en het liefst enige jaren ervaring met de werkzaamheden

Wat bieden wij

  • uitstekende arbeidsvoorwaarden
  • een marktconform salaris, waarvan de hoogte afhangt van opleiding en ervaring
  • een Individueel Keuzebudget van 17,1% 

Alles is erop gericht om flexibel te werken. De dagen zijn in overleg in te vullen. Een goede balans tussen werk en privé vinden wij belangrijk. Het volgen van een opleiding is mogelijk. 

Meer informatie

Wil je meer informatie over de functie neem dan contact op met Tineke Verdonk (teammanager HR en Ondersteuning) of Elles van Kommer (medewerker Burgerzaken) via telefoonnummer 0318 – 578 150. Voor meer informatie over onze gemeente kun je kijken op www.renswoude.nl.

Solliciteren

Herken je jezelf in deze functie en heb je zin om bij ons aan de slag te gaan, solliciteer direct door je CV en motivatie te mailen naar t.verdonk@renswoude.nl.