Aangepaste openingstijden tijdens de vakantieperiode
In vakantieperiode zijn de openingstijden aangepast. Dit geldt vooral voor de afdeling Burgerzaken en de telefonische bereikbaarheid.

Burgerzaken
Aanvragen van paspoort, id-kaart, rijbewijs en uittreksels, aangifte van geboorte, verhuizing, overlijden, enzovoort.
Geopend op afspraak: maandag tot en met donderdag tussen 9 en 12 uur.
Afhalen van aangevraagde documenten
Geopend zonder afspraak: maandag tot en met donderdag tussen 9 en 12 uur.
Veel zaken zijn ook via de website online te regelen. Met gebruik van iDeal en DigiD hoeft u bijvoorbeeld niet naar het gemeentehuis te komen voor een uittreksel. Ook uw verhuizing naar een adres in Renswoude kunt u hier doorgeven. De informatie daarover vindt u op renswoude.nl/burgerzaken.
Wilt u voor andere zaken een medewerker spreken?
In augustus zijn we op maandag tot en met donderdag van 9 tot 16 uur telefonisch bereikbaar. Op vrijdag zijn we telefonisch niet bereikbaar.
Wij adviseren u om eerst telefonisch of via de mail contact op te nemen. Zo weet u of degene die u wilt spreken aanwezig is en komt u niet voor niets naar het gemeentehuis. Weet u niet het persoonlijke telefoonnummer of mailadres, dan kunt u contact opnemen via het algemene nummer 0318 578 150.