Aangepaste openingstijden tijdens de vakantieperiode

In vakantieperiode zijn de openingstijden aangepast. Dit geldt vooral voor de afdeling Burgerzaken en de telefonische bereikbaarheid.

Burgerzaken 

Aanvragen van paspoort, id-kaart, rijbewijs en uittreksels, aangifte van geboorte, verhuizing, overlijden, enzovoort.

Geopend op afspraak: maandag tot en met donderdag tussen 9 en 12 uur. 

Afhalen van aangevraagde documenten

Geopend zonder afspraak: maandag tot en met donderdag tussen 9 en 12 uur.

Veel zaken zijn ook via de website online te regelen. Met gebruik van iDeal en DigiD hoeft u bijvoorbeeld niet naar het gemeentehuis te komen voor een uittreksel. Ook uw verhuizing naar een adres in Renswoude kunt u hier doorgeven. De informatie daarover vindt u op renswoude.nl/burgerzaken.

Wilt u voor andere zaken een medewerker spreken? 

In augustus zijn we op maandag tot en met donderdag  van 9 tot 16 uur telefonisch bereikbaar. Op vrijdag zijn we telefonisch niet bereikbaar.

Wij adviseren u om eerst telefonisch of via de mail contact op te nemen. Zo weet u of degene die u wilt spreken aanwezig is en komt u niet voor niets naar het gemeentehuis. Weet u niet het persoonlijke telefoonnummer of mailadres, dan kunt u contact opnemen via het algemene nummer 0318 578 150.