Alles rond werk, inkomen en uitkering  wordt verzorgd door de gemeente Veenendaal.

Voor bijzondere bijstand bij een laag inkomen kunt u terecht bij Bureau Minimaregelingen.

Contactgegevens Veenendaal

Publieksdiensten, team Werk en Inkomen
Bezoekadres: Raadhuisplein 1, 3901 GA Veenendaal
Postadres: Postbus 1100, 3900 BC Veenendaal

Telefoonnummer publieksinformatie: 0318 - 538 538
Telefonisch spreekuur: op werkdagen van 9.00 tot 10.00 uur.
E-mailadres: info@veenendaal.nl

Openingstijden
Het gemeentehuis van Veenendaal is voor het publiek geopend op:
maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag van 8.30 tot 13.00 uur
donderdag van 8.30 tot 17.00 uur

Contactgegevens Bureau Minimaregelingen

Bureau Minimaregelingen kunt u bereiken via het contactformulier op de eigen website. Als u al bekend bent en kunt inloggen, kunt u via uw persoonlijke omgeving een bericht sturen. U kunt ook bellen naar 088 20 30 650.
De tijden waarop u kunt bellen, staan onderaan elke pagina van de site van Bureau Minimaregelingen.